Endermologia

To jedna z najskuteczniejszych nieinwazyjnych metod walki z cellulitem i kształtowania sylwetki. Pomaga nawet w wypadku tłuszczyku opornego na dietę i ćwiczenia.
Ciągła walka z acellulitem i „kobiecymi kształtami” ? Wszystkie dobrze znamy tę historię. Najpierw wakacyjny relaks, lody, gofry, wino o zachodzie słońca nad morzem, a po powrocie stres, że wszystkie ulubione spodnie jak na złość się zbiegły w praniu ;-) Słodycze, nieregularne odżywianie, siedzący tryb pracy oraz niestety geny objawiają się najczęściej w postaci „pomarańczowej skórki” oraz „słodkich krągłości w okolicach pasa, ud czy bioder.
Na szcz궛cie są sposoby, które nie wymagają od nas wielu wyrzeczeń, a przynoszą pożądane efekty. Jedną z nich jest na pewno endermologia - unikalna metoda leczenia tkanki łącznej opracowana przez francuską… firmę LPG w 1986 r., która od tamtej pory stała się sławna na całym ś›wiecie. Jest to wszechstronna i nieinwazyjna metoda modelowania sylwetki i zwalczania cellulitu.
 

Na czym polega zabieg?

Mechaniczna stymulacja tkanki tłuszczowej prowadzi do ożywienia metabolicznego nieaktywnej tkanki tłuszczowej, uaktywnienia jej metabolizmu i stymulacji uwalniania tłuszczu. Zbita i stwardniała tkanka, która skupia komórki tłuszczowe, ulega zmiękczeniu, co pozwala uwolnić i usunąć nawet oporny na dietę czy gimnastykę tłuszcz. Ponadto fibroblasty stymulują produkcję kolagenu i elastyny, co wzmacnia, napina i tonizuje skórę, a jednocześnie modeluje sylwetkę.

Dlaczego właśnie endermologia?

Na rynku jest dostępnych wiele metod wykorzystywanych w terapii cellulitu, m.in.: ultradźwięki, lasery biostymulujące, fale radiowe, elektrostymulacja, mezoterapia, masaże, podczerwień, presoterapia i inne. Są to metody mniej lub bardziej inwazyjne, z wykorzystaniem prostej lub bardziej zaawansowanej technologii. W związku z tym, że przyczyn powstawania cellulitu jest wiele, a zmiany, jakie zachodzą w tkance, są bardzo złożone - o doborze odpowiedniej metody powinien decydować terapeuta na podstawie dokładnej diagnozy i przeprowadzonego wywiadu z klientką.

POWRÓT